شنبه 30 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی دو زندانی سياسی کُرد

موکريان - دو زندانی سياسی کرد قبل از پايان محکوميت از زندان مهاباد آزاد شدند.

در بيست روز گذشته علاوه بر اين دو ، شش تن ديگر از زندان آزاد شدند.

بر اساس گزارش رسيده به آژانس خبری موکريان امروز شنبه ۳۰ آذرماه ۹۲ دو زندانی سياسی کرد قبل از پايان دوران محکوميت خود از زندان مرکزی مهاباد آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به گزارش خبرنگار موکريان “ناصر بهجتی و کريم رحمانزاده” درحالی امروز از زندان مهاباد آزاد شدند که آنها به ترتيب ۷ و ۸ ماه بود در زندان مهاباد ايام محکوميت خود را می گذراندند.

گزارش موکريان می افزايد بهجتی و رحمانزاده از طرف شعبه ۱۰ دادگاه تجديدنظر استان به اتهام اجتماع و تبانی از طريق همکاری با احزاب مخالف نظام هرکدام به ترتيب به ۱۸ و ۲۲ ماه حبس تعزيری محکوم شده بودند.

لازم به ذکر است طی ۲۰ روز گذشته و در آذرماه سال جاری علاوه بر اين دو زندانی، شش تن ديگر از زندانيان سياسی که در مهاباد به اتهام اجتماع و تبانی محکوم بودند از زندان آزاد شدند.

در اين ارتباط پيشتر خبرگزاری موکريان گزارش کرده بود؛ عثمان و علی مولان نژاد و ناصر طريق هرکدام به پنج سال حبس تعزيری محکوم بودند که پس از تحمل دو سال حبس آزاد شدند، عثمان قادرنژاد به سه سال حبس تعزيری محکوم بود که با گذشت ۱۶ ماه از دوره محکوميتش آزاد شد، محمدامين قادرنژاد به چهار سال حبس تعزيری محکوم بود که پس از گذراندن دو سال از دوره محکوميتش آزاد شد و همچنين فريدون عثمانی پس از گذشت ۱۶ ماه حبس درحاليکه به ۱۸ ماه حبس تعزيری و دو سال حبس تعليقی محکوم شده بود از زندان مرکزی مهاباد آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016