یکشنبه 8 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش وزارت خارجه به طرح مجلس برای غنی‌سازی 60 درصد

معاون بین الملل وزیر امور خارجه در واکنش به طرح نمایندگان مجلس برای الزام دولت به غنی سازی 60 درصدی در صورت نقض توافق ژنو توسط امریکا و غرب گفت: هرچه توسط مجلس تصویب شود برای ما لازم الاجرا است و طبعا ناچار به اجرا هستیم.
به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ظهر امروز در دانشکده خبر اظهار داشت: مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 از فردا شروع می شود که این دور از مذاکرات یک روزه خواهد بود.

وی افزود: دستور کار مذاکرات آینده درباره نحوه اجرای توافق ژنو است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران با 1+5 خاطرنشان کرد: تاکنون 8 روز مذاکرات کارشناسی بین طرفین برگزار شده که 4 روز در وین و 4 روز در ژنو بوده است.

وی با بیان اینکه مذاکرات به هیچ وجه آسان نیست، یادآور شد: تفسیر طرفین از متن یکسان نیست و آنها ممکن است یک جور و ما جور دیگر تفسیر داشته باشیم.

عراقچی در واکنش به طرح نمایندگان مجلس برای الزام دولت به غنی سازی 60 درصدی در صورت نقض توافق ژنو توسط امریکا و غرب گفت: هرچه توسط مجلس تصویب شود برای ما لازم الاجرا است و طبعا ناچار به اجرا هستیم.

معاون وزیر خارجه افزود: اگر مجلس تصمیم بگیرد با اجرای این قانون توافق ژنو اجرایی نشود تابع هستیم.

وی ادامه داد: در سمت مقابل نیز در کنگره طرح های تحریمی مختلفی در دست بررسی و کار دارند و هر کدام از این طرح های تحریمی جدید که توسط کنگره اجرا و تصویب شود توافقات ژنو متوقف می شود و در این جای شکی نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016