پنجشنبه 12 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيشنهاد کميسيون امنيت ملی به دولت برای حضور يک نفر از مجلس در تيم مذاکره کننده هسته ای

تهران - ايرنا - سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه به دولت پيشنهاد شده که يک نماينده از اين کميسيون يا اعضای هيات رييسه همراه با تيم مذاکره کننده هسته ای به اين مذاکرات اعزام شود، گفت: اين درخواست مجلس به دليل حساسيت های برخی نمايندگان درباره محتوی مذاکرات است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«سيد حسين نقوی حسينی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار سياسی ايرنا با بيان اين مطلب افزود: مجلس چون درباره مذاکرات هسته ای، محتوی و نوع اين مذاکرات حساسيت دارد، بنابراين در نامه ای که برای دولت ارسال شده است، مانند بسياری از شوراها در کشور که مجلس در آن نماينده ای دارد، درخواست کرده که در تيم مذاکره کننده هسته ای نيز نماينده ای داشته باشد.

وی با بيان اينکه مجلس قصد دارد تا با حضور نماينده خود در تيم مذاکره کننده هسته ای از روند اين مذاکرات اطلاع داشته باشد، ادامه داد: در اين مذاکرات مسايل مهمی مطرح می شود که بايد نمايندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از نزديک در جريان آن قرار گيرند، اما محدوديت هايی که هم اکنون برای اعلام اخباری مانند مذاکرات اخير تيم کارشناسی که در ژنو در جريان بود، وجود دارد.

نماينده مردم ورامين در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اين محدوديت ها برای نمايندگان مجلس در بدست آوردن اخبار و اطلاعات مذاکرات ممکن است عوارضی برای فعاليت های هسته ای کشورمان داشته باشد که برای حل اين موضوع از دولت درخواست کرده ايم که يک نماينده از اعضای کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی يا هيات رييسه مجلس، تيم مذاکره کننده هسته ای را همراهی کند.

وی تاکيد کرد: البته اين موضوع بايد مورد تاييد دولت، رييس جمهوری يا رييس تيم مذاکره کننده هسته ای قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016