پنجشنبه 19 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واژگونی اتوبوس زائران ايرانی در مدينه و کشته شدن يک نفر

ايسنا ـ يک دستگاه اتوبوس زائران ايرانی در مسير مدينه واژگون شد که بر اثر اين حادثه، يک زائر جان باخت و ۲۴ نفر ديگر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار حج و زيارت خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، بامداد امروز، يک دستگاه اتوبوس حامل زائر ايرانی که از جده به سمت مدينه حرکت می‌کرد در ۳۰ کيلومتری شهر مدينه واژگون شد که در اين حادثه يک زائر جان باخت و ۲۴ نفر ديگر زخمی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هنوز علت وقوع اين حادثه مشخص نشده است.

حجت‌الاسلام مهدی شهسواری مديرکل حوزه رياست و روابط عمومی سازمان حج و زيارت در اين باره به خبرنگار ايسنا گفت: در حال حاضر مسئولان ستاد مدينه پيگير تشريفات مربوط به زائر جان باخته و مجروحان اين حادثه هستند. هشت نفر از اين زائران هم اکنون در بيمارستان ملک فهد مدينه بستری شده‌اند که حال آنها خوب گزارش شده و شرايط وخيمی ندارند.

به گفته وی، ۱۵ نفر ديگر از اين زائران توسط کادر امداد و درمان حج و زيارت به صورت سرپايی درمان شده و به مدينه منتقل شده‌اند.

اين زائران از کاروان «ساروان سير» قم بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016