جمعه 27 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضیح ابتکار درباره لغو سخنرانی‌اش در نمازجمعه

رئیس سازمان محیط زیست درباره لغو سخنرانی‌اش در نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه سخنرانی من پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران قطعی شده بود، گفت: دیشب خبر رسید که ممکن است سخنرانی من منتفی شود.

به گزارش فرارو، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سلام دوستان

همراه سفر رییس جمهور به خوزستان هستم. ساعتی پیش مرکز بین المللی بازدیدکنندگان تالاب شادگان را دیدیم. رییس جمهور در خرمشهر به معضلات محیط زیست اشاره کرد و از برنامه و عزم دولت برای حل این مشکلات سخن گفت.

امشب عازم تهران هستم و برای فردا هم حضورم به عنوان سخنران قبل از خطبه ها در نماز جمعه قطعی شده بود تا به مناسبت هفته هوای پاک نکاتی را از این طریق به گوش شهروندان به خصوص مومنین نمازگزار برسانم. اما دیشب خبر رسید که ممکن است منتفی شود.

این نکته را هم بگویم آنگونه که می گویند من نخستین زنی نیستم که قبل از خطبه ها سخنرانی کرده است. تا آنجا که به یاد دارم مرحوم مریم بهروزی و همین طور خانم دکتر وحید دستجردی در زمان وزارت خود در این مکان سخنرانی داشته اند.

خودم هم بارها در مساجد برای جمعیت های خانم و آقا سخنرانی کرده ام. یک بار هم در افریقای جنوبی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه بودم و حتی در ترومزوی نروژ برای مراسم عشای ربانی جمعی مسیحی سخنرانی کردم. یکی دو هفته پیش هم در سیستان و بلوچستان یکی از برادران مولوی اهل سنت دعوت کرد تا نماز جمعه‌شان شرکت و سخنرانی کنم. بنابراین خیلی سخت نگیرید... می‌گذرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016