پنجشنبه 10 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس جمهوری اوکراین به دلیل بیماری به مرخصی رفت

يورونيوز ـ همزمان با ادامه اعتراضات، روز پنجشنبه دفتر رئیس جمهوری اوکراین از بیماری ویکتور یانوکوویچ خبر داد و اعلام کرد که وی برای مدتی در مرخصی خواهد بود.

بیماری وی عفونت حاد تنفسی و تب عنوان شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تصویب قانون عفو عمومی معترضان بازداشت شده در پارلمان اوکراین نیز مخالفان دولت را به خانه های خود بازنگرداند و با وجود سرمای منفی ۲۱ درجه هوا در شهر کی یف، میدان اصلی این شهر همچنان در تصرف افرادی است که می گویند به این قوانین و پیش شرط های تعیین شده برای آنها باور ندارند.

آنها می گویند، در این محل می مانند تا پلیس از شدت سرما خسته شود و به محاصره آنها و این میدان پایان دهد.

بر اساس قانون تصویب شده در پارلمان اوکراین، بازداشت شدگان در صورتی آزاد می شوند که معترضان ساختمان های دولتی را که به اشغال خود درآورده اند طی پانزده روز آینده ترک کنند.

این طرح روز چهارشنبه با ۲۳۲ رای موافق در برابر ۱۱ رای مخالف به تصویب رسید و ۱۷۳ نماینده پارلمان نیز در رای گیری شرکت نکردند.

روز گذشته همچنین ویکتور یانوکوویچ نیز در پارلمان حاضر شد اما تاکنون هیچ یک از قوانین تصویب شده درپارلمان را امضای نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016