جمعه 25 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

14 زندانی القاعده از زندان مرکزی صنعا گریختند

ایرنا: به گزارش خبرگزاری فرانسه از صنعا ، یک منبع امنیتی یمن گفت : در این حمله که نخست با انفجار یک اتومبیل بمب گذاری شده در دروازه اصلی زندان آغاز و سپس با درگیری های مسلحانه ادامه یافت یازده نفر کشته شدند.

به گفته وزارت کشور یمن، هفت تن از کشته شدگان از ماموران پلیس بودند و دو مامور پلیس دیگر و دو نفر از مردان مسلح زخمی شدند. یکی از مهاجمان نیز دستگیر شد.

شماری از زندانیان در جریان درگیری مردان مسلح با نگهبانان زندان از فرصت ناشی از هرج و مرج ایجاد شده استفاده کرده و از این زندان گریختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هیچکس تاکنون مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته ولی یمن با تهدید فزاینده یکی از فعال ترین شاخه های القاعده در این کشور دست به گریبان است که تاکنون صدها نفر را در حمله به تاسیسات دولتی و نظامی کشته است.

در اکتبر گذشته ، نیروهای امنیتی تلاش حدود 300 زندانی القاعده را برای فرار پس از شورش آنها در یک زندان دیگر صنعا با شکست روبه رو کردند.

شماری از نگهبانان و زندانیان در آن زمان زخمی شده ولی کسی کشته نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016