شنبه 5 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخبار ضد و نقیض درباره یافتن جسد یک دیپلمات ایرانی در یمن

خبرگزاری مهر از قول یک منبع امنیتی خبر کشف جسد بدون سر یک دیپلمات ایرانی در یمن را می‌دهد. این در حالیست که خبرگزاری ایسنا به نقل از یک مقام مسئول در سفارت ایران در صنعا این خبر را تکذیب می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، یک منبع امنیتی یمنی اعلام کرد: جسد متعلق به احمد نور بخت وابسته اداری سفارت ایران در صنعا که در جولای گذشته ربوده شده بود در استان مآرب در شمال یمن پیدا شده است.

این منبع امنیتی افزود: جسد بدون سر این دیپلمات ایرانی در منطقه ای صحرایی پیدا شده است و در حال حاضر کالبد شکافی بر روی آن در یک مرکز امور جنایی در مآرب انجام می شود تا پس از آن به صنعا منتقل شود.

امااین مقام مسوول در سفارت ایران در صنعا در گفت‌وگو خبرگزاری ایسنا، با تاکید بر این مطلب خاطرنشان کرد: مقامات امنیتی یمن اخبار منتشر شده درباره کشف جسد دیپلمات ایرانی را تکذیب کرده‌اند.

او تاکید کرد: مقامات یمن اعلام کرده‌اند پیگیر آزادی هرچه سریع‌تر نوراحمد نیکبخت، دیپلمات ایرانی ربوده شده در یمن هستند و براساس آخرین اطلاعات وی در سلامت به سرمی‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016