دوشنبه 28 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مطهری: رفع حصر موسوی و کروبی محسوس نخواهد بود

دیگربان: علی مطهری٬ نماینده مجلس به نقل از یک منبع موثق گفته که حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی به شیوه‌ای رفع خواهد شد که «محسوس» نباشد.

آقای مطهری روز یک‌شنبه (۲۷ بهمن) در جمع گروهی از دانشجویان دانشگاه مفید قم این مطلب را بیان کرده است.

وی گفته «اراده‌ای» در نظام می‌خواهد حصر موسوی و کروبی برداشته شود٬ اما می‌خواهند این حصر به «مرور رفع شود به گونه‌ای که خیلی هم احساس نشود.»
این نماینده مجلس در عین حال افزوده حصر موسوی و کروبی قرار بود عید «غدیر» رفع شود٬ اما از آنجا که اصلاح‌طلبان این موضوع را «پیروزی» قلمداد کردند٬ این تصمیم عملی نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در عین حال اضافه کرده که گروهی در جمهوری اسلامی این رهبران «جنبش سبز» را «مفسد فی الارض» می‌دانند و مخالف رفع حصر آن‌ها هستند.

مطهری در بخش دیگری از سخنان خود درباره دخالت‌های سپاه در انتخابات سخن به میان آورده و گفته درباره این دخالت‌ها به خصوص در انتخابات مجلس دهم اسناد و مدارکی در اختیار دارد.

وی همچنین اضافه کرده که در انتخابات سال ۸۸ عده‌ای تبلیغ می‌کرند که نظر علی خامنه‌ای رای به احمدی‌نژاد است که این اقدام «اشتباه بزرگی» بود.

این نماینده اضافه کرده «از زمانی که وارد مجلس شدم تا امروز به این نتیجه رسیده‌ام که مشکل کشور ما این است که برداشت صحیحی از ولایت فقیه و حفظ حقوق شهروندی نداریم.»

وی افزوده «اصلاح نظام در این است که اشتباهات را بگوییم و انتقاد کنیم؛ نگوییم به خاطر حفظ نظام از حقوق مردم بگذریم؛ برداشت غلط از سخنان امام و رهبری نکنیم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016