جمعه 2 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد خاتمی: نباید تنها به توقیف روزنامه آسمان اکتفا شود

حمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران گفته نباید به توقیف روزنامه «آسمان» اکتفا کرد و کسانی که با «مقدسات» مردم «بازی» می‌کنند در میدان «آمریکا» هستند.

آقای خاتمی این مطلب را ساعاتی پس از اعلام خبر توقیف روزنامه «آسمان» در جمع گروهی از مردم کرمان بیان کرده است.

وی گفته برخی رسانه‌ها «یک روز به مقام شامخ حضرت علی {در روزنامه بهار} و روز بعد قانون قصاص {در روزنامه آسمان} را به طور رسمی غیرانسانی» می‌خوانند.
این عضو مجلس خبرگان رهبری افزوده «کسانی که بخواهند ارزش‌های این ملت را زیر سئوال ببرند بدون شک در خط آمریکا عمل می‌کنند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه نوپای «آسمان» در صفحه ۲۳ شماره روز سه‌شنبه (۲۹ بهمن) خود به‌ نقل از داود هرمیداس باوند لایحه اسلامی قصاص را «غیرانسانی» خوانده بود.

این روزنامه دو روز پس از زمینه‌چینی رسانه‌های وابسته به سپاه٬ روز پنجشنبه (اول اسفند) به دستور دادسرای فرهنگ و رسانه توفیف و مدیر مسئول آن راهی زندان اوین شد.

این روزنامه در شرایطی توقیف شد که سردبیر آن در گفتگو با ایرنا از انتشار مطلبی انتقادی درباره «قصاص» به طور رسمی از «مردم» عذرخواهی کرده بود.
محمد قوچانی گفته بود: «دست‌اندرکاران روزنامه آسمان و خبرنگاران آن خود را مقید به رعایت مبانی مبین اسلام و پای بند به آن می‌دانند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016