یکشنبه 4 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاریجانی: نمایندگان مجلس اطلاعات نظام را فاش نکنند

دیگربان: علی لاریجانی در جلسه غیرعلنی مجلس از نمایندگان خواسته برای رعایت «مصالح» نظام در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌های خود اطلاعات حساس را افشا نکنند.
آقای لاریجانی در جلسه غیر غلنی روز یک‌شنبه (چهارم اسفند) مجلس با اشاره به برخی اظهارات نمایندگان٬ گفته که اطلاعات حاوی این اظهارات «دست‌مایه دشمنان» قرار گرفته است.

غلامعلی جعفرزاده نماینده مجلس گفته لاریجانی در این جلسه همچنین خواستار رعایت مسائل امنیتی کشور، نظام و انقلاب در جلسات علنی شده است.
حسین بهدشتی یکی دیگر از نمایندگان نیز گفته که لاریجانی در این جلسه از نمایندگان خواسته «با استناد به منابع موثق در موضوعات مختلف اظهار نظر کنند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دو ماه گذشته گروهی از نمایندگان مجلس درباره نقش جمهوری اسلامی در جنگ سوریه٬ نظر علی خامنه‌ای درباره توافقنامه ژنو و برخی مسائل دیگر اظهارات جنجال برانگیزی داشته‌اند.

آموزش ۳۰۰ هزار نظامی از سوی جمهوری اسلامی برای جنگ در سوریه و انتقاد علی خامنه‌ای از توافقنامه ژنو در دیدار با سران قوا از جمله موارد مطرح شده از سوی نمایندگان بوده است.

گروهی دیگر از نمایندگان دو هفته پیش نیز با انتشار دو نامه از اختلاف دولت حسن روحانی با سپاه بر سر برگزاری رزمایش موشکی سپاه و سفر هیات نظامی به ایران خبر داده بودند.

به نظر می‌رسد افشای این اخبار با اعتراض دولت حسن روحانی و سپاه پاسداران مواجه شده باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016