یکشنبه 11 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نیروی دریایی اوکراین به نیروهای طرفدار روسیه پیوست

رادیو فردا - به گزارش خبرگزاری اینترفکس دریاسالار دنیس برزوسکی، فرمانده نیروی دریایی اوکراین، که از سوی دولت موقت به این سمت منصوب شده بود، روز یکشنبه به نیروهای هوادار روسیه در کریمه پیوست. وی روز جمعه، از سوی الکساندر تورچینوف، رئیس جمهور موقت اوکراین به فرماندهی نیروی دریایی اوکراین منصوب شده بود.

در پی پیوستن فرمانده نیروی دریایی اوکراین به نیروهای طرفدار روسیه در کریمه داداستانی این کشور وی را به خیانت به کشور متهم کرد. دریاسالار دنیس برزوسکی که روز شنبه به فرماندهی نیروی دریایی اوکراین منصوب شده بود، روز یکشنبه به نیروهای طرفدار روسیه اعلام وفاداری کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در خبرهای دیگر، جان کری، وزير امور خارجه آمريکا در گفت‌وگو با تلويزيون ان‌بی‌سی هشدار داده که اگر ولاديمير پوتين برای پايان بحران اقدام نکند با تحريم‌های متحدانش در گروه ۸ مواجه خواهد شد و خواهد ديد که تاجران آمريکايی از روسيه خارج می‌شوند.

ویلیام هیگ، وزیر خارجه بریتانیا، اعلام کرد که این کشور در گفت‌وگوهای مقدماتی گروه هشت به خاطر بحران اوکراین شرکت نمی‌کند. نشست گروه هشت قرار است در سوچی روسیه برگزار شود.

فرانسه نیز اعلام کرد که در نشست مقدماتی گروه هشت شرکت نمی‌کند. بریتانیا و آمریکا نیز گفته‌اند در این نشست مقدماتی شرکت نمی‌کنند. وزیر خارجه آمریکا تهدید کرده که ممکن است روسیه کرسی خود در گروه هشت را از دست بدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016