پنجشنبه 15 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اوباما فرمان تحريم ناقضان حاکميت ملی در اوکراين را صادر کرد، دارايی های ۱۸ مقام سابق دولت اوکراين مسدود می شود

يورونيوز ـ ايالات متحده آمريکا روز پنجشنبه محدوديت هايی برای اعطای ويزا به افرادی وضع کرد که در اوکراين مرتکب جنايت شده اند و يا حاکميت و تماميت ارضی اين کشور را نقض کرده اند.

در بيانيه کاخ سفيد به نام و يا عنوان فرد مشخصی اشاره نشده است.

اين اقدام، شيوه ای برای افزايش فشار از سوی امريکا بر روسيه در پاسخ به دخالتهای مسکو در اوکراين قلمداد شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



همچنين باراک اوباما، رئيس جمهوری ايالات متحده آمريکا فرمان مسدود ساختن دارايی های کسانی که صلح، امنيت و ثبات اوکراين را تهديد کرده اند را صادر کرد.

***

دارايی های ۱۸ مقام سابق دولت اوکراين مسدود می شود

يورونيوز ـ به نظر می رسد که ديگر دوران خوش و بش های ژوزه مانوئل باروسو و ويکتور يانووکويچ به پايان رسيده است چرا که شورای اروپا در بيانيه ای اعلام کرد که اموال و دارايی های رئيس جمهوری پيشين اوکراين و ۱۷ تن از مقامات حکومتی نزديک به وی را مسدود خواهد کرد.

ويکتور يانووکويچ و ميکولا آزارف، نخست وزير پيشين، و فرزندان اين دو، همچنين دادستان کل کشور و وزرای پيشين کشور و دادگستری از جمله نام های مطرح اين فهرست هستند که به «اختلاس بودجه دولت و نقض حقوق بشر» متهم شده اند و در نتيجه، تمامی اموال و دارايی های موجود آنها در اتحاديه اروپا توقيف خواهد شد.

اين تصميم در پی دو نشست وزرای خارجه کشورهای عضو اتحاديه اروپا اتخاذ شد که در بيستم فوريه و سوم مارس برگزار شده بود.

پيش تر سوئيس نيز در اقدامی مشابه دارايی های ۲۰ تن از مقامات سابق اوکراين از جمله يانوکوويچ و پسرش آلکساندر را مسدود کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016