دوشنبه 19 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان احمدی مقدم، آخرين وضعيت ۵ مرزبان ربوده شده، کاهش ۱۲درصدی ناآرامی های اجتماعی

ايلنا: فرمانده نيروی انتظامی گفت: بر اساس آخرين اخبار هيچ تغييری در وضعيت ۵ مرزبان ايرانی ايجاد نشده و در سلامت به سر می‌برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش ايلنا، "اسماعيل احمدی مقدم" با اعلام اين مطلب گفت: مقامات پاکستانی ابتدا هيچ همکاری با ما نداشتند و حتی قبول نمی کردند که سربازان ربوده شده در اين کشور هستند اما خوشبختانه اکنون قول همکاری دادند و قبول کردند که اين افراد را تحت تعقيب قرار دهند.

وی در مورد اظهارات رئيس مجلس بلوچستان پاکستان مبنی بر اينکه سربازان ربوده شده تا قبل نوروز آزاد می شوند گفت: چنين اطلاعاتی ندارم اما ما هم همانند خانواده اين افراد از آزادی شان خوشحال می شويم و خوشحال تر خواهيم شد که پاکستان اقدامات بازدارنده را انجام می دهد.

احمدی مقدم از افزايش ۲۰درصدی سرقت در سال جاری خبر داد و گفت: جرايم خشن نسبت به سال قبل افزايش نداشته و به نظر می‌رسد کاهش نيز داشته باشد.

به گفته وی البته در سال گذشته هيچ حادثه تروريستی در کشور رخ نداد اما امسال چند مورد حادثه تروريستی در جوار مرز داشتيم. در سال جاری وقوع سرقتها رشد ۲۰درصدی نشان می دهد البته ميزان پرونده های مقدماتی ثبت شده يک درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال دولت گام های خوبی را برداشته است شرايط نيز با وجود اينکه در دوران گزار هستيم بسيار خوب شده است. در مجموع نارضايتی ها و ناآرامی های اجتماعی ۱۲درصد کاهش نشان می دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016