پنجشنبه 22 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار صدراعظم آلمان به روسيه

يورنيوز ـ آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در سخنانی که روز پنجشنبه در پارلمان اين کشور، بوندستاگ ايراد کرد روسيه را به بهره برداری از نقاط ضعف اوکراين متهم کرد و به اين کشور نسبت به عواقب اقداماتش هشدار داد.

صدراعظم آلمان در ادامه بر اين موضوع تاکيد دارد که تماميت ارزی اوکراين به هيچ وجه نبايد زير سئوال برود. وی همچنين تصريح کرد در صورتی که مسکو به اقدامات خود جهت بی ثبات کردن اوکراين ادامه دهد رهبران کشورهای عضو اتحاديه اروپا آماده اتخاذ تدابير جديدی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



خانم مرکل در ادامه می گويد: «اگر روسيه به راهی که هفته های اخير برگزيده ادامه دهد اين نه تنها برای اوکراين يک فاجعه خواهد بود بلکه به منافع سياسی و اقتصادی خود روسيه نيز ضرر و زيان زيادی وارد خواهد آمد.»

از سوی ديگر ايالات متحده آمريکا نيز در بحران اوکراين موضع مشابه ای نسبت به اروپا دارد. روز چهارشنبه باراک اوباما، رييس جمهوری اين کشور در کاخ سفيد پذيرای آرسنی ياتسنيوک، نخست وزير اوکراين بود. در اين ديدار رييس جمهور آمريکا بر رعايت تماميت ارزی اوکراين تاکيد کرد و هر گونه دخالت و عمليات روسيه در اين کشور را مغاير با قوانين بين المللی خواند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016