شنبه 9 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی انتظامی: سندی مبنی بر کشته شدن مرزبان ايرانی وجود ندارد

احمدی مقدم: اميدوارم خبر شهادت مرزبان ايرانی بلوف باشد

سردار اسماعيل احمدی مقدم، فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران امروز (۹فروردين) در خصوص آخرين وضعيت مرزبانان ايرانی اسير شده توسط گروهک تروريستی جيش العدل، گفت: همچنان پيگيری های ما ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،وی با يادآوری اين مطلب که پاکستان همواره در حال کتمان حضور اين اسر است، اضافه کرد: پاکستان همچنان ابراز می‌دارد که گشتيم و اين افراد را پيدا نکرده‌ايم.

فرمانده نيروی انتظامی با اشاره به اينکه همکاران ما از راه های مختلف درحال پيگری هستند، اظهار داشت: در صورت احصا نتيجه، اين نتيجه به مردم اعلام می شود و ما از همه ابزار ها استفاده می کنيم تا اين عزيزان را به آغوش گرم خانواده های خويش برگردانيم.

سردار احمدی مقدم در خصوص خبر شهادت جمشيد دانايی فر، گروهبان يکم مرزبان ايرانی، نيز افزود: اميدواريم که اين تنها يک بلوف و يا يک خبر باشد چرا که تاکنون هنوز هيچ فيلم يا تصويری از شهادت اين فرد منتشر نشده است، البته بايد به ياد داشت که از گروهک های تروريستی هيچ مسئله ای دور از ذهن نيست.

***

سندی مبنی بر کشته شدن مرزبان ايرانی وجود ندارد

مهر ـ فرمانده نيروی انتظامی درباره خبر شهادت يکی از مرزبانان توسط گروه تروريستی جيش العدل گفت: هنوز سند، فيلم و يا تصويری از نحوه شهادت و جسد شهيد نداريم، اما همچنان مصرانه، پيگير وضعيت مرزبانانمان هستيم.

به گزارش خبرگزاری مهر ،سردار احمدی مقدم در حاشيه ديدار با خانواده شهيد مصطفی احمدی روشن در جمع خبرنگاران، گفت: وظيفه ما زيارت خانواده معظم شهدا و تقديراز فداکاری های اين خانواده ها و فرزندان آن ها است؛ اين کمترين کاری است که می توانيم برای آنها انجام دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده نيروی انتظامی با بيان اين که توفيقی حاصل شد تا در نوروز امسال با خانواده شهيد بزرگوار" مصطفی احمدی روشن" باشيم، گفت: طبق روال نوروز هر ساله به زيارت خانواده دوستان شهيدم و نيزديگر خانواده های شهدا می روم؛ سرکشی از خانواده های شهدا در نوروز يکی از اولويت های بنده است.

اين مقام ارشد انتظامی در ادامه وضعيت امنيت کشور در هفته نخست نوروز ۹۳ را عالی اعلام کرد و گفت: طی اين مدت مشکل آن چنانی وجود نداشته است؛ خوشبختانه آمار جرايم خشن، سرقت، قتل، آدم ربايی و ... بسيار ناچيز بود.

به گفته وی، "سرقت های خرد" در اين ايام نسبت به مدت مشابه سال گذشته افت قابل توجهی داشته است.

احمدی مقدم با اشاره به افزايش ۱۱ درصدی سفر های نوروزی امسال، گفت: در هفته نخست سال ۹۳ ميزان کشته های تصادفات رانندگی ۱۲ الی ۱۳ درصد کاهش داشته که نشانگر رعايت نظم و قانون از سوی هموطنان است.

وی به کاهش ۴۰ درصدی حوادث چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: اين کاهش با کمک خانواده ها و نيز اقدامات اجتماعی و فرهنگی صورت گرفته، حاصل شده است.

احمدی مقدم يادآور شد: روند فعلی خوب است و مردم تا کنون نوروز به ياد ماندنی ای را تجربه کرده اند.

فرمانده نيروی انتظامی همچنين درباره خبر شهادت يکی از مرزبانان توسط گروه تروريستی جيش العدل گفت: هنوز سند، فيلم و يا تصويری از نحوه شهادت و جسد شهيد نداريم، اما همچنان مصرانه، پيگير وضعيت مرزبانانمان هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016