شنبه 9 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمعی از نمايندگان مجلس با انتشار بیانیه ای خواستار تعقيب و مجازات جيش العدل شدند

ایسنا ـ جمعی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بيانيه‌ای شهادت جمشيد دانايی‌فر، مرزبان ايرانی را تسليت گفته و پيگيری مقامات ايرانی برای آزادی مرزبانان اسير شده را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) متن اين بيانيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"درآغازين روزهای سال٩٣ خبر شهادت شهيد جمشيد دانايی‌فر سرباز مرزبانی کشور به دست گروهک ضدانقلابی و آمريکايی جيش العدل، کام همگان راتلخ و چهره واقعی مدعيان رسوای حقوق بشر را عيان‌ترساخت.

ضمن عرض تبريک و تسليت به خانواده محترم شهيد، از دستگاه‌های امنيتی، انتظامی و نظامی برای تعقيب و مجازات اين جنايتکاران و وزارتخانه‌های کشور، اطلاعات و خارجه برای پيگيری مجدانه از کشور پاکستان که پايگاه اين گروهک شده و بايد پاسخگوی اين رفتار خلاف ديپلماتيک خود باشد برای آزادی بقيه گروگان‌ها و دستگيری و تحويل عاملان جنايت، اقدام جدی و فوری انتظارداريم."

به گزارش ايسنا ، اين بيانيه به دليل تعطيلی مجلس تاکنون به امضای ۷ تن از نمايندگان رسيده است و انتظار می‌رود در روزهای آينده بر تعداد امضاهای آن افزوده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016