سه شنبه 12 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جنگ خامنه‌ای و رفسنجانی بر سر رهبر آینده جمهوری اسلامی

رادیو فرانسه - درحالی که بیش از بیست سال پیش هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان، زمینه قدرت گرفتن آیت‌الله خامنه‌ای را فراهم کرد، اما اکنون نیروهای نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی نگران افزایش قدرت هاشمی رفسنجانی در این مجلس هستند.

اظهارات اخیر احمد جنتی درباره انتخابات آینده مجلس خبرگان، نشان از افزایش نزاع‌های سیاسی در بالاترین سطوح جمهوری اسلامی است.

نیروهای سیاسی نزدیک به آیت الله خامنه ای بر این باورند که دولت حسن روحانی و نیروهای نزدیک به هاشمی رفسنجانی در پی تصاحب کرسی های مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنین عمر بالای رهبر جمهوری اسلامی و وجود خبرهایی مبنی بر وخامت وضعیت جسمانی وی، اهمیت انتخابات خبرگان رهبری آینده را افزایش داده است.

رضا علیجانی، فعال و تحلیلگر سیاسی مقیم پاریس، در گفت‌وگو با بخش فارسی رادیو بین المللی فرانسه در این باره توضیحاتی می‌دهد.

وی همچنین به نقش خبرگان رهبری بر تحولات سیاسی جمهوری اسلامی می‌پردازد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016