دوشنبه 18 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحمانی فضلی: شهادت دانايی فر را رسما تاييد نمی کنيم

مهر ـ وزير کشور با بيان اينکه هيچ سند و مدرکی دال بر شهادت يکی از مرزبانان وجود ندارد، گفت: ما رسما خبر شهادت دانايی فر را تاييد نمی کنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشيه گردهمايی استانداران و فرماندهان سراسر کشور که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد در خصوص شهادت يکی از مرزبانان، گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داريم قانع نشديم که نيروی ما به شهادت رسيده باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: برای ما هيچ سند و مدرک و مشاهده ای دال بر شهادت يکی از سربازان وجود ندارد و سربازانی هم که به داخل خاک کشورمان بازگشته اند اظهار بی اطلاعی از اين موضوع کرده اند.

رحمانی فضلی با تاکيد بر اينکه ما همچنان کماکان پيگير وضعيت دانايی فر هستيم، خاطرنشان کرد: ما رسما شهادت اين نيرو را تاييد نمی کنيم و وظيفه دولت پاکستان می دانيم که اين موضوع را با دقت پيگيری و تعيين تکليف کند و ما به هيچ وجه رسما اين شهادت را تاييد نمی کنيم و تمام تلاش خود را می کنيم تا به نتيجه خوبی در اين زمينه برسيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016