پنجشنبه 21 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسرائیل ماهواره جاسوسی جدیدی را به فضا پرتاب کرد

بی بی سی ـ موشه یعلون، وزیر دفاع اسرائیل امروز پنج شنبه ۱۰ آوریل اعلام کرد که یک ماهواره جدید را به فضا پرتاب کرده است و قرار است این ماهواره فعالیت‌های ایران و گروههای شبه نظامی خاورمیانه را زیر نظر داشته باشد.

گفته شده دلیل پرتاب این ماهواره جاسوسی تقویت جمع آوری اطلاعات از برنامه‌های هسته‌ای ایران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اعلام قبلی "اوفک۱۰" که اواخر روز چهارشنبه به فضا پرتاب شده در حال حاضر در حال ارسال اطلاعات و تصاویر است ولی انتظار می‌رود که طی یکماه به طور رسمی فعالیت عملیاتی این ماهواره آغاز شود.

اسرائیل بر این باور است که ایران در تلاش برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای‌ و مسلح کردن شبه نظامیان در منطقه است مسئله‌ای که ایران آن را تکذیب می‌کند.

"اوفک ۱۰" (OFEK) تازه‌ترین ماهواره جاسوسی اسرائیل است که توسط صنایع هوا و فضا اسرائیل برای دولت این کشور ساخته شده است.

افر درون، از مسئولین صنایع هوا و فضای اسرائیل، می‌گوید این ماهواره کوچکی است که انتظار می‌رود با تصاویر واضح‌تر در هر ساعتی از شبانه روز و در هر وضعیت آب و هوایی، توانایی شناسایی اسرائیل را بهبود ببخشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016