سه شنبه 26 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انگليس تحريم ۱۵ مقام ايرانی را تمديد کرد

فارس ـ وزارت دارايی انگليس با انتشار بيانيه‌ای، به بهانه حقوق بشر تحريم‌ها عليه چندين مقام کنونی و سابق ايران را تمديد کرده و اطلاعات مربوط به تحريم‌های عليه آن‌ها را به روز رسانی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش فارس، وزارت دارايی انگليس به بهانه نقض حقوق بشر و با انتشار بيانيه‌ای ليست تحريم‌های ضدايرانی خود را به روزرسانی کرد. در اين فهرست نام ۱۵ مقام کنونی و سابق ايران به چشم می‌خورد که اطلاعات مربوط به آن‌ها به روزرسانی شده است.

«حسن فيروزآبادی» فرمانده ستاد کل نيروهای مسلح، «حيدر مصلحی» وزير اطلاعات دولت سابق، «قربانعلی دری نجف آبادی» و «سعيد مرتضوی» از جمله افرادی هستند که نامشان در اين ليست وجود دارد.

وزارت دارايی انگليس در اين بيانيه خواستار بلوکه شدن دارايی‌های اين افراد در انگليس شده و نهادهای مالی اين کشور را از هرگونه مراوده با آن‌ها منع کرده است.

انگليس تاکنون جمعا نام ۸۶ ايرانی را در ليست تحريم‌های خود قرار داده است. افرادی که در ليست تازه‌منتشر شده، آمده، پيش از اين هم در فهرست تحريم‌های انگليس بوده‌اند، اما در ليست امروز اطلاعات اين افراد به روز شده است.

«محمود عباس‌زاده مشکينی»، سيد «مرتضی بختياری»، «حميدرضا عمادی»، «محمد حسينی»، «محمد صالح جوکار»، «عزيزالله رجب‌زاده»، «محمود سالارکيا» و «حجت‌الله سوری» ديگر افرادی هستند که اطلاعات آن‌ها در اين ليست به روزرسانی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016