سه شنبه 2 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امين‌زاده، معاون حقوقی روحانی: در مراسم نهاد رياست جمهوری خلاف شرعی مشاهده نگرديد

واقعيت‌های مراسم نهاد رياست جمهوری به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) که اين روزها برخی آن را مستمسکی برای تخريب دولت قرار داده‌اند، از جانب يکی از زنان کابينه که در ميهمانی مذکور حضور داشت تشريح شد.

الهام امين‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به اين سوال که واقعيت‌های مراسم نهاد رياست جمهوری به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) که اين روزها برخی آن را مستمسکی برای تخريب دولت قرار داده اند چه بود ، توضيح داد: اين مراسم با سخنرانی سرکار خانم الهی قمشه‌ای درخصوص جايگاه زن در اسلام و نقش زن در خانواده آغاز شد و ايشان به راهکارهايی جهت اعتلای نهاد خانواده اشاره نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اين‌که در اين مراسم بخش‌های هنری نيز ترتيب داده شده بود، گفت: در حاشيه اين مراسم نمايشگاهی از پوشش و حجاب زن ايرانی در ادوار و مناطق مختلف به نمايش گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد که در اين مراسم به هيچ کدام از حاضرين سکه‌ای اهدا نشد.

امين‌زاده با اشاره به اين‌که ميهمانان داخلی و خارجی در اين مراسم حضور داشتند، توضيح داد: تعدادی از همسران سفرا از کشورهای آسيايی در اين مراسم حضور داشتند که در حضور آنها نمايشگاهی از کارهای هنری ايرانی از جمله کارهای سوزن‌دوزی به عنوان زينت لباس و پوشش وحجاب زن ايرانی در ادوار مختلف تاريخی برگزار شد.

وی با اشاره به اين که در اين مراسم صرفا زنان حضور داشتند ، گفت: هيچ خبرنگار و مردی در اين مراسم حضور نداشت و خلاف شرعی مشاهده نگرديد.

معاون حقوقی رييس جمهور همچنين افزود: در اين مراسم از برخی زنان فعال و دست‌اندرکار در امور خيريه نيز تجليل به عمل آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016