جمعه 5 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلمه: اکبر امینی در بیمارستان شهدای تجریش تحت درمان قرار گرفته است+سند

برخلاف ادعای دروغ رئیس معزول سازمان زندان ها، سندی که در زیر منتشر می شود نشان می دهد که آنچنان که همان روز در خبرها آمده بود، اکبر امینی برای ساعتی به بیمارستان منتقل شده است؛ هرچند دستور پزشکان برای بستری کردن وی با مخالفت رئیس بهداری زندان اوین مواجه شده و او را به بند ۳۵۰ بازگردانده اند.

به گزارش خبرنگار کلمه، یکی از چالش های اصلی در ادامه تهاجم خونین به بند ۳۵۰ ممانعت از انتقال زندانیان به مراکز درمانی خارج از زندان است. مسئولان مربوطه در سازمان زندانها و زندان اوین می کوشند تا با جلوگیری از خروج زندانیان مجروح از زندان، اجازه مستند سازی بیشتر فاجعه را ندهند.

اسماعیلی رییس معزول سازمان زندانها در مصاحبه های مکرر خود اعلام کرد که همه زندانیان سالمند و هیچ کس به بیمارستان منتقل نشده است.

مقامات زندان اوین در همان روز ابتدایی مانع اعزام اسماعیل برزگری و امید بهروزی به بیمارستان طالقانی شده و آنها را از آمبولانس پیاده کردند. مجید رضازاده مسول بهداری اوین نیز روز شنبه پس از اطلاع از اعزام اکبر امینی به بیمارستان شهدای تجریش خود را به آنجا رساند و از بستری شدن این زندانی سیاسی ممانعت به عمل آورد.

روز گذشته (چهارشنبه سوم اردیبهشت) نیز اعزام درمانی اکبر امینی ارمکی به مراکز درمانی خارج از زندان، بار دیگر به رغم صدور مجوز از سوی دادستانی، با مانع تراشی جواد مومنی معاون زندان اوین مواجه شد.

اکنون کلمه سندی را منتشر می کند که آشکارا اثبات کننده حضور اکبر امینی در تاریخ شنبه ۳۰ فروردین در بیمارستان شهدای تجریش است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


org-z1398326314007f167238b999faaa5a9439960ea777ab58029f.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016