چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه "قانون" توقيف شد

روزنامه‌ی «قانون» به‌صورت رسمی از سوی دادستانی تهران تا اطلاع ثانوی توقيف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عليرضا نيکويی - جانشين مديرمسوول روزنامه‌ی «قانون» - در گفت‌و‌گو با ايسنا، با اعلام اين خبر، اظهار کرد: رونوشت نامه‌ای خطاب به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی دادستانی تهران برای ما ارسال شده که در آن اعلام شده، روزنامه‌ی «قانون» رسما توقيف شده است.

او ادامه داد: شفيعی - بازپرس شعبه‌ی ۱۲ دادسرای فرهنگ و رسانه - اين نامه را امضا کرده است.

جانشين مديرمسوول روزنامه‌ی قانون درباره‌ی دليل توقيف نيز توضيح داد: در اين نامه، دليل توقيف روزنامه انتشار مطالب خلاف واقع در راستای تشويش اذهان عمومی و انتشار مطالب خلاف موازين اسلامی بيان شده که در بند آخر آن به تذکر ۳۰ فروردين‌ماه هيئت نظارت بر مطبوعات به روزنامه، استناد شده است.

ساعتی پيش نيز مسعود کاظمی با بيان اين‌که چند ساعت پيش از سوی دادستانی به ما «اعلام جرم» شد، توضيح داد: صبح امروز (چهارشنبه، ۱۷ ارديبهشت‌ماه) از سوی دادستانی در تماسی تلفنی با مسوولان روزنامه‌ی قانون اعلام شد‌ که به‌دليل انتشار خبر «آزادی آقای رويانيان» اين روزنامه به نشر اکاذيب متهم و عليه آن، اعلام جرم شده است.

او ادامه داد: خبر «آزادی آقای رويانيان» با وثيقه‌ی ۱۰۰ميليارد تومانی از سوی خبرگزاری «دانا» عصر ديروز منتشر شد و روزنامه‌ی قانون همان خبر را منتشر کرد؛ اما از سوی دادستانی تهران اين خبر مصداق نشر اکاذيب دانسته و عليه اين روزنامه اعلام جرم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016