شنبه 6 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه ابتکار هم توقیف شد

دادسرای رسانه روزنامه ابتکار را به‌دليل "نشر اکاذيب" توقیف کرد. در شماره‌ پنج‌شنبه‌ روزنامه‌ ابتکار تيتر «برکناری رييس سازمان زندان‌ها» منتشر شده بود دادسرای رسانه گفته است رييس سازمان زندان‌ها برکنار نشده، بلکه به سمت ديگری منصوب شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ایسنا ـ روزنامه‌ی «ابتکار» صبح امروز توسط دادسرای رسانه توقيف شد.

محمدعلی وکيلی - مديرمسوول اين روزنامه - در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با تأييد اين خبر اظهار کرد: صبح امروز (شنبه، ششم ارديبهشت‌ماه) نامه‌ای از سوی دادسرای رسانه به‌دست من رسيد که در آن، به استناد بند ۱۱ ماده‌ی ۶ قانون مطبوعات، اين روزنامه شامل حکم توقيف دانسته شده بود.

او گفت: در اين نامه اشاره شده که روزنامه‌ی «ابتکار» به‌دليل نشر اکاذيب توقيف شده، اما با توجه به کلی بودن بند ۱۱ماده‌ی ۶ قانون مطبوعات مشخص نيست که دقيقا به‌دليل انتشار کدام مطلب اين روزنامه توقيف شده است.

براساس پيگيری‌های خبرنگار ايسنا، روزنامه‌ی «ابتکار» به‌دليل تيتری که در روز پنج‌شنبه (چهارم ارديبهشت‌ماه) در يکی از ستون‌های صفحه‌ی نخست خود کار کرده بود، از سوی دادسرای رسانه توقيف شده است.

در شماره‌ی پنج‌شنبه‌ی روزنامه‌ی «ابتکار» تيتری در يکی از ستون‌های صفحه‌ی نخست کار شد که در آن به جای واژه‌ی جابه‌جايی از برکناری استفاده شد؛ تيتر اين ستون «برکناری رييس سازمان زندان‌ها» بود در حالی که رييس سازمان زندان‌ها برکنار نشده، بلکه به سمت ديگری منصوب شده است.

محمدعلی وکيلی - مديرمسوول روزنامه‌ی «ابتکار» - صبح فردا در دادسرای رسانه تفهيم اتهام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016