جمعه 19 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
20 فروردین» ابراهیم یزدی: بقای همه ما در ماندن روحانی است
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلیل شکایت ابراهیم یزدی به ریاست جمهوری

دبیرکل نهضت آزادی ایران در تلگرافی به رییس جمهوری نسبت به رفتار نیروهای امنیتی و ممانعت از حضور مراجعان به منزل وی شکایت کرد.

به گزارش میزان خبر، بعدازظهر روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ نیروهای امنیتی با حضور در مقابل منزل دبیرکل از حضور مراجعان به منزل دکتر ابراهیم یزدی ممانعت کردند.

متن تلگراف شکایت دکتر ابراهیم یزدی به شرح زیر است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نام خدا
جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت به استحضار می‌رساند؛
اینجانب به علت وضعیت بیماری از روز شانزدهم اردیبهشت۱۳۹۳ در بیمارستان پارس بستری شده‌ام. بعدازظهر امروز، هجدهم اردیبهشت تعدادی از دوستان و علاقه‌مندان برای دیدار و عیادت به منزل اینجانب مراجعه می‌کنند، ولی در کمال ناباوری با گروهی بیش از ۱۰ نفر از جوانان لباس شخصی مواجه می‌شوند که مانع ورود ایشان به منزل می‌گردند و خود را وابسته به نیروی انتظامی معرفی می‌نمایند. این افراد بعضاً با در دست داشتن دوربین عکاسی از خانم‌ها و آقایانی که متناوباً مراجعه می‌کرده‌اند عکس می‌گرفته‌اند. خواهشمند است دستور فرمایید در خصوص این اقدام کاملاً خلاف قانون و مغایر با حقوق شهروندی رسیدگی شود و از تکرار آن به نحو مقتضی ممانعت به عمل آید.

امید است در انجام مسئولیت‌هایی که در چهارچوب قانون اساسی و بر اساس سوگندی که یاد کرده‌اید برعهدهٔ جنابعالی گزارده شده به‌خوبی برآیید و از هر اقدام قانونی در راستای حفظ حقوق ملت فروگزار نفرمایید.

با احترام
دکتر ابراهیم یزدی
۱۸/۲/۹۳


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016