یکشنبه 21 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واردات بنزين به کشور روزانه ۵.۵ ميليون ليتر اعلام شد

خبرگزاری تسنيم: مديرعامل شرکت ملی پالايش و پخش گفت: در صورتی که افزايش نرخ ها تأثير خود را در مديريت بهينه مصرف در شروع سفرهای تابستانه از دست بدهد و شاهد افزايش بی رويه مصرف بنزين در داخل کشور باشيم، احتمال افزايش واردات بنزين وجود دارد.

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنيم اظهار داشت: در سال گذشته متوسط ميزان واردات بنزين ايران ۳.۵ ميليون ليتر در روز بود که اين رقم از ابتدای امسال تاکنون به طور متوسط به ۵.۵ ميليون ليتر در روز رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: ترجيح ما اين است که تا قبل از اينکه پالايشگاه ستاره خليج فارس وارد مدار توليد شود، بنزين مرغوب تر از بنزين پتروشيمی ها را وارد کشور کنيم.

مديرعامل شرکت ملی پالايش و پخش فرآورده های نفتی ايران با بيان اينکه ميزان واردات بنزين ارتباط مستقيم با حجم مصرف در داخل کشور دارد، گفت: در صورت اينکه افزايش نرخ ها تأثير خود را در مديريت بهينه مصرف در شروع سفرهای تابستانه از دست بدهد و شاهد افزايش بی رويه مصرف بنزين در داخل کشور باشيم، احتمال افزايش واردات بنزين برای پاسخگويی به نياز داخلی بخش حمل و نقل کشور وجود دارد.

به گزارش تسنيم، وزارت نفت ابتدای سال جاری، نياز سال ۹۳ کشور به واردات بنزين را حدود ۱۰ ميليون ليتر در روز پيش بينی کرد و درخواست تصويب افزايش واردات بنزين تا سقف ۱۰ ميليون ليتری را به هيئت دولت فرستاد. اگرچه به طور رسمی نسبت به تصويب اين طرح در دولت، اظهار نظری نشده اما رشد واردات بنزين نشان می دهد اين مجوز از سوی دولت به وزارت نفت داده شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016