دوشنبه 22 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرب و شتم سيد داوود رحيمی در بند ۲۴۰ زندان اوين

خبرگزاری هرانا – سيدداوود رحيمی که بدليل اعتصاب غذا به سلول ۵۲ بند ۲۴۰ زندان اوين منتقل گرديد، توسط نگهبانان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بيمارستان منتقل شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، سيدداوود رحيمی از زندانيان عادی بند ۸ زندان اوين از روز يک‌شنبه ۱۰ فروردين ماه بدليل اعتراض نسبت به شرايط نگهداری خود و وضعيت قضاييش دست به اعتصاب غذا زد و روز شنبه ۱۳ ارديبهشت ماه از بند ۸ زندان اوين به بند ۹ موسوم به ۲۴۰ منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


و‌ی يک روز پس از انتقال به بند ۲۴۰ يعنی يک‌شنبه شب ۱۴ ارديبهشت ماه بدليل سردادن شعار توسط نگهبانان اين بند مورد ضرب و شتم شديد قرار گرفت.

اين ضرب شتم باعث شد اين زندانی از هوش برود و ابتدا به بهداری زندان و سپس به مراکز درمانی خارج زندان منتقل شد و سه‌شنبه عصر مجددا از بيمارستان به سلول خود در بند ۲۴۰ عودت شد.

اين زندانی ۴۰ ساله که در سلول شماره ۵۲ نگهداری می‌شود هم‌اکنون در شرايط بسيار وخيمی بسر می‌برد و با بی‌توجهی مسئولين نسبت به وضعيت خود روبروست.

يک منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود به گزارشگر هرانا گفت: «برروی برگه انتقال وی به انفرادی که از سوی شورای انضباطی زندان صادر شده نوشته شده تا اطلاع ثانوی که اين موضوع خود غيرقانونی است.»

اين منبع در ادامه گفت: «دليل ضرب و شتم شديد اين زندانی سردادن شعار عليه رهبری بوده است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016