سه شنبه 23 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور پيام های تسليت فعالان سياسی خطاب به دراويش گنابادی، به مناسبت درگذشت نورعلی تابنده

به گزارش ميزان خبر جمعی از زندانيان سياسی بند ۳۵۰ زندان اوين در پيامی درگذشت فرزند دکتر نور علی تابنده، قطب دراويش گنابادی را به ايشان تسليت گفتند. همچنين اعضای نهضت آزادی ايران نيز در پيامی به امضای دبيرکل اين حزب درگذشت فرزند دکتر تابنده را به ايشان و دروايش گنابادی تسليت گفتند و نيز فرزند حجه السلام مهدی کروبی نيز با حضور در مراسم ختم به نيابت از شيخ محصور درگذشت مرحوم هادی تابنده را به قطب دراويش گنابادی تسليت گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



دراويش زندانی، هم عصر روز يکشنبه مراسم ختم آقای هادی تابنده را در بند ۳۵۰ زندان اوين برگزار کردند.
عصر روز يکشنبه همزمان با برگزاری مراسم ختم مرحوم هادی تابنده، فرزند دکتر نور علی تابنده «مجذوب عليشاه» در حسينه امير سليمانی تهران، دراويش زندانی اوين نيز مراسم يادبودی را در بند ۳۵۰ زندان اوين برگزار کردند.
متن پيام زندانيان سياسی و اسامی امضا کنندگان آن به نقل از سايت کلمه به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
فَسَتَعْلَمُونَ مَنْ أَصْحَابُ الصِّرَاطِ السَّوِیِّ وَمَنِ اهْتَدَی
جناب آقای دکتر نور علی تابنده
خبر درگذشت فرزند گراميتان موجب تالم و تاثر دوستداران شما شد. يقينا انسانهای موحدی نظير حضرتعالی در مواجهه با اين گونه ابتلائات دشوار حکمت های خفيه الهی را می بينند و دامن صبر جميلشان نيز گسترده تر می گردد.
از پروردگار متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای جنابعالی و بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسألت داريم.
مهرداد آهن خواه-اکبر امينی ارمکی-حسن اسدی زيد آبادی-محمود باقری-عماد بهاور-سيدعليرضا بهشتی-قربان بهزاديان نژاد مسعود پدرام-امين چالاکی-محمد داوری-مهدی دولتی درآباد--هوتن دولتی-محمد صادق ربانی املشی-عليرضا رجايی-عليرضا رجبيان فر-سيد حسين رونقی ملکی-مصطفی ريسمان باف-عبدالفتاح سلطانی-رضا شهابی-حميد کرواسی-جعفر گنجی-سهيل عربی-بهزاد عرب گل-سيامک قادری-محسن ميردامادی-نصور نقی پور-محمد امين هادوی

همچنين پيام اعضای نهضت آزادی ايران به دکتر تابنده به شرح زير است:
جناب آقای نورعلی تابنده
با سلام و آرزوی توفيق جلب رضايت حق و خدمت به خلق
دريافت خبر درگذشت فرزند برومندتان موجب تأسف و تأثر گرديد. از طرف خود و ياران، اين ضايعه را جنابعالی و خانواده معزز دروايش گنابادی تسليت می گويم و از خداوند برای شما و خانواده صبر جميل و برای آن مرحوم علو درجات را مسئلت می نمايم.
اين نامه به امضای دکتر ابراهيم يزدی دبيرکل نهضت آزادی ايران رسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016