پنجشنبه 15 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
21 اردیبهشت» بازداشت سراج الدین میردامادی، روزنامه نگار و فعال اصلاح طلب
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت يک فعال سياسی در سقز + عکس


فريار صالحی

موکریان - يک شهروند سقزی توسط نيروهای امنيتی در منزل خود بازداشت شد.

بنا بر گزارش رسيده روز دوشنبه ۱۲ خردادماه ۹۳ نيروهای امنيتی با مراجعه به منزل يکی از فعالان سياسی به نام فريار صالحی در سقز، پس از بازرسی کامل خانه، وی را بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال داده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از اعضای خانواده صالحی ضمن تاييد اين خبر گفت: ''همسايه ها به ما اطلاع دادند که 'فريار' توسط سه تن از نيروهای امنيتی در منزل خودش بازداشت و منتقل شده است''.

اين عضو خانواده صالحی همچنين افزود: ''با وجود مراجعه های مکرر ما به نهادهای امنيتی و انتظامی تاکنون هيچ اطلاعی از وضعيت پسرمان نداريم''.

لازم به ذکر است اين فعال سياسی کرد پيشتر نيز در تيرماه سال ۹۱ به مدت سه هفته توسط اداره اطلاعات شهرستان سقز بازداشت و سپس با سپردن قرار وثيقه آزاد شده بود.

اتهام قبلی صالحی عضويت در جمعيت های معارض کشور بوده که در نهايت مهرماه ۹۱ توسط شعبه اول دادگاه انقلاب سقز به رياست قاضی شايق به دوسال حبس تعزيری محکوم ميگردد ولی دادگاه ''با عنايت به وضعيت نامبرده نداشتن سابقه محکوميت کيفری و عيالوار بودن با اختيار حاصل از ماده ۲۵ از قانون مجازات اسلامی اجرای مجازات حبس نامرده را به مدت دو سال تعليق می نمايد''.

يادآور می گردد تا لحظه تنظيم اين خبر، اطلاع دقيقی از وضعيت و محل نگهداری اين فعال سياسی و دليل يا دلايل احتمالی بازداشت وی در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016