یکشنبه 18 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چک پول ۱۰۰ هزار تومانی وارد بازار شد

مهر ـ رئيس کل بانک مرکزی از آغاز ورود چک پول های ۱۰۰ هزار تومانی از امروز به بازار خبر داد و گفت: قسط ششم منابع آزادسازی شده در پی مذاکرات ژنو به مبلغ ۵۰۰ ميليون دلار در شرف انتقال است.

به گزارش مهر، ولی الله سيف امروز در حاشيه نمايشگاه بين المللی بانک، بيمه و بورس از احتمال ورود چک پول های ۱۰۰ هزار تومانی به بازار از روز جاری و در نهايت فردا خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس کل بانک مرکزی در مورد آثار هدفمندی يارانه ها گفت: آمارهای تورمی در ارديبهشت نشان می دهد که آثار هدفمندی يارانه ها مديريت شده است و اثرات تورمی آن تقسيم شده و به نظر نمی رسد که اثر خاصی را بر اقتصاد کشور گذاشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاخص قيمت توليدکننده در اين مدت روند صعودی نداشته و پيش بينی می شود که افزايشی بر روی نرخ تورم نداشته باشد.

سيف در پاسخ به اين سئوال که آيا قسط ششم منابع ايران که در طی مذاکرات ژنو آزادسازی شده به حساب بانک مرکزی واريز شده است، گفت: اين پول در شرف انتقال است و اقساط آن ۵۰۰ ميليون دلار می باشد.

وی در پاسخ به اين سئوال که گفته می شود با پول هايی که از اين حيث آزاد سازی می شود فقط کالاهای غير تحريمی می توان خريداری کرد، گفت: خير چنين نيست و خريد هر کالايی آزاد است و اين بستگی به اراده ما دارد؛ حتی بخشی از آن برای تامين اسکناس مورد نياز برای بازار داخلی استفاده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016