چهارشنبه 21 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصرف موصل توسط داعش ده ها هزار تن از ساکنان اين شهر را فراری داد

یورونیوز ـ پس از آنکه شبه نظاميان گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به «داعش» شهر موصل را به تصرف خود در آوردند بيش از يکصد و پنجاه هزار نفر اين شهر را ترک کردند.

اشغال موصل توسط شبه نظاميان سنی داعش، از گروه های منشعب القاعده در نبردی چهار روزه با نيروهای ارتش و پليس و فراری دادن آنها صورت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی آن نوری مالکی، نخست وزير عراق ضمن تاييد اين خبر از پارلمان خواست تا وضعيت فوق العاده اعلام شود. او همچنين گفته است که نيروهای امنيتی در وضعيت آماده باش کامل قرار گرفته اند.

ايالات متحده آمريکا ديروز سه شنبه پيشروی داعش در استان نينوا و پايتخت آن موصل در شمال عراق را تهديدی برای کل منطقه خوانده و وعده کمک به عراق داده است.

شبه نظاميان اسلامگرای داعش روز سه شنبه پيشروی هايی نيز در کرکوک، ديگر استان شمالی عراق داشته اند.

گروه اسلامگرای سنی داعش که هدف خود را استقرار حکومت اسلامی و جاری کردن احکام شرع در عراق و سوريه و آزاد سازی عراق از کنترل حاکمان شيعه اعلام کرده در ژانويه سال جاری رمادی و فلوجه را به تصرف خود درآورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016