دوشنبه 2 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

توضيحات اژه‌ای پرونده مه آفريد، بابک زنجانی و کهريزک

آخرين وضعيت شناسايی اموال مه آفريد و (ب. ز)، تصادف اسکانيا در تهران، بازداشت معاون سابق دانشگاه آزاد و تاييد حکم قضات متهم در پرونده کهريزک از مهمترين موضوعاتی بود که سخنگوی دستگاه قضا در جمع خبرنگاران درباره آنها توضيح داد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محسنی اژه ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت پرونده بابک زنجانی و رد مال مه آفريد امير خسروی گفت: جزای نقدی پرونده فساد سه هزار ميلياردی وصول شده و اموال مه آفريد در اين زمينه شناسايی و پس از قيمت گذاری مشخص شد کفاف بدهی وی را می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: شناسايی اموال (ب.ز) نيز ادامه دارد و هنوز تمام نشده است.

خبرنگاری در خصوص پرونده تصادف مرگبار اتوبوس اسکانيا در تهران پرسيد که دادستان کل کشور در اين باره گفت: يک تيم ۹ نفره در اين زمينه تشکيل و راننده و شرکت مورد نظر را مقصر شناختند.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص علت بازداشت (ع. ه) معاون سابق دانشگاه آزاد نيز گفت: علاوه بر موسسه امام خمينی مدعی العموم نيز در اين پرونده وارد شده است.

وی درباره ميزان تصرفات غيرقانونی زمين در کشور نيز گفت: آماری از ميزان کل تصرفات نداريم و منابع طبيعی و دولت ميزان آن را بايد اعلام کنند. اگر پرونده ای در اين زمينه به ما ارجاع شود بررسی می کنيم که آيا تصرف قانونی بوده يا غير قانونی.

خبرنگار ديگری در خصوص تاييد حکم قضات متهم در پرونده کهريزک پرسيد که دادستان کل کشور از اين موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

خبرنگار ديگری درباره ناپديد شدن مديرمسئول روزنامه لغو امتياز شده مغرب پرسيد که سخنگوی دستگاه قضا گفت: من اين موضوع را امروز از خبرنگاران شنيدم و درباره صحت و سقم آن اطلاعاتی ندارم. در نشست آتی سخنگو موضوع را پيگيری می کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016