سه شنبه 3 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رسايی: وزير اطلاعات بايد محتوای ديدار دوستانه خود با جبهه مشارکت را در اختيار مجلس قرار دهد

فارس ـ نماينده تهران در مجلس با انتقاد از ديدار دوستانه وزير اطلاعات با اعضای شورای مرکزی حزب منحله مشارکت، خواستار قرار گرفتن محتوای اين ديدار در اختيار نمايندگان مجلس شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حميد رسايی نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه خانه ملت) در تذکری آيين‌نامه‌ای اظهار داشت: بنده نيز مانند هیأت رئيسه به مهمانان جلسه خيرمقدم می‌گويم اما ماده ۵ آيين‌نامه داخلی صراحت دارد که تماشاچيان موظف به رعايت نظم هستند، اما امروز شاهد بوديم يکی از ناطقان ميان دستور را تشويق کردند که اين موضوع خلاف آيين‌نامه بود و هیأت رئيسه بايد تذکر می‌داد.

وی در اخطار قانون اساسی نيز با اصل ۶ قانون اساسی تصريح کرد: اخيراً وزير اطلاعات جلسه‌ای دوستانه با شورای مرکزی حزب منحله داشته است، حزب منحله مشارکت در حاکميت اصلاح‌طلبان آمريکايی و در مجلس ششم نقش براندازی داشتند و در مجلس ششم مهمترين نقش را برای مقابله با اصول مهم و ايدئولوژيک قانون اساسی داشتند. آيا معنای اعتدال اين است؟ آيا محتوای اين جلسه مربوط به انتخابات مجلس دهم بوده است؟

رسايی بر همين اساس خاطرنشان کرد: وزير اطلاعات بايد محتوای اين جلسه را که يک ديدار دوستانه بوده است دراختيار نمايندگان مجلس قرار دهد و بنده اعلام می‌کنم که به هيچ وجه اين ديدار مربوط به نظارت وزارت اطلاعات نبوده است.

در ادامه اين جلسه ابوترابی‌فرد خطاب به رسايی گفت: ممکن است اصل اين ديدار را تکذيب کنند.

رسايی نيز به ابوترابی فرد پاسخ داد: اگر تکذيب کنند، آن زمان خدمت آقايان هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016