پنجشنبه 26 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جنجال دوباره حميد رسايی در فوتبال

فرارو- رئيس کميته مبارزه با فساد در فوتبال در شبکه ورزش ادعايی عجيب را مطرح کرده و اتهام سنگينی را به خبرنگاران ورزشی وارد کرده است.

به گزارش سرويس ورزشی فرارو، حميد رسايی هر ازگاهی صحبت‌هايی جنجالی را طرح می‌کند که تعجب اهالی فوتبال را به دنبال دارد. اين نماينده مجلس شورای اسلامی از زمانی در ميان طرفداران فوتبال معروف شد که قرار بود برای نظارت بر عملکرد بازيکنان تيم ملی فوتبال و هواداران به برزيل سفر کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رسايی دوباره با اظهار نظری جنجالی به تيتر يک روزنامه «شوت ورزشی» تبديل شده است. پس از اتمام بازی‌های تيم ملی در جام جهانی، اين سومين بار است که خبرنگاران و اهالی رسانه به داشتن منافع شخصی از سرمربی تيم ملی متهم می‌شوند.

پيش از رسايی، کانون مربيان به صورت تلويحی و ناصر فريادشيران به طور علنی، خبرنگاران را به دريافت رشوه از کارلوس کی‌روش متهم کردند.

رسايی در برنامه «غير منتظره» شبکه ورزش درباره حمايت تام و تمام رسانه‌ها از تمديد قرارداد با کی‌روش گفت: «چون از وضعيت رسانه ها در پرونده فساد در فوتبال خبر دارم و در جريان جزئيات آن هستم، می‌دانم اين فضاسازی رسانه‌ای بی دليل نيست. اين‌ها بعدا از کی روش انتظار و توقع دارند چون قرارداد کی‌روش سالانه ۱۵ ميليارد تومان است.»

رسايی در ادامه صحبت‌هايش به اين نکته اشاره کرده که کی‌روش بعد از گرفتن پول از نماينده آل اشپورت حاضر به پوشيدن لباس توليدی اين شرکت شده و سپس مدعی شده که بعضی از خبرنگاران به منزل کی‌روش می‌روند و پول زيرميزی می‌گيرند!

کاملا مشخص است که منظور رسايی از خبرنگارانی که به منزل سرمربی تيم ملی می‌روند، عادل فردوسی‌پور است. داستان از جايی شروع شد که مهدی رحمتی در يکی از برنامه‌های ۹۰ خطاب به فردوسی‌پور گفت: «به هرحال ما همسايه آقای کی‌روش هستيم و آپارتمان‌های ما در يک مجتمع قرار دارند. ما از رفت و آمد‌های ايشان مطلع می‌شويم و مثلا خبردار شديم که خود شما همين چند روز قبل مهمان کی‌روش بوديد.»

هر چند فردوسی‌پور اين موضوع را تکذيب کرد و مدعی شد که هيچ گاه در منزل کی‌روش حضور نداشته و فقط يک بار برای حضور در برنامه ۹۰ به لابی محل اقامت سرمربی تيم ملی رفته و از او دعوت کرده است.

رسايی در حالی اين صحبت‌ها را مطرح می‌کند که نه تنها اصحاب رسانه که اهالی فوتبال نيز بر سلامت کاری مجری محبوب برنامه ۹۰ صحه گذاشته‌اند.

به نظر می‌رسد رسايی از انعکاس خبر سفر او به برزيل برای نظارت بر عملکرد بازيکنان و هواداران و انتقاد رسانه‌ها از اين موضوع، برآشفته شده و چنين اتهام سنگينی را وارد کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016