دوشنبه 9 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

"با اعلام تشکیل حزب الله عراق" سومین فرزند انقلاب اسلامی ایران در عراق متولد می‌شود

105472_378.jpg
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: ما بازماندگان گردان حضرت علی اکبر(ع) هستیم و همگی در برابر شهدا و ادامه راه و آرمان آنها مسئول هستیم.

سردار "حسین همدانی" در مراسم یادبود سرداران، فرماندهان و شهدای گردان 154 حضرت علی اکبر(ع) لشکر 132 انصارالحسین(ع) همدان که شامگاه پنج شنبه 5 تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود:

با اینکه در فرهنگ بچه‌های جبهه فرستادن صلوات کلید رمزگشایی بود وقتی بچه‌های اطلاعات و عملیات بعد از هفته‌ها و ماه‌ها به نتیجه نمی‌رسیدند سراغ صلوات می‌رفتند و راهکاری پیش رویشان عیان می‌شد. اگر می خواهیم پی به عظمت کار شهدا ببریم و ایثار و فداکاری‌ای که به خرج دادند را بیشتر درک کنیم، باید قدر امنیتی را که در کشور داریم، بیشتر بدانیم. امروز مردم عراق و سوریه و لبنان بهتر از هر کس دیگری می‌توانند برای ما بگویند که امنیت یعنی چه؟ آنها در حال حاضر بیشتر از هر چیز دیگری امنیت و آرامش می خواهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز حزب الله مثل خورشید در جهان می درخشد

سردار همدانی با اشاره به اینکه حزب‌الله مثل خورشید در جهان می‌درخشد، گفت: نسل جوان امروز، همان نسل جوان دوران انقلاب و دفاع مقدس است. کشور عراق مملو از جوانان مسلمانی است که آماده مبارزه با متجاوزان و دشمنان هستند.

وی افزود: خداوند وعده داده است که اگر مقاومت کنید و صبور باشید حتما پیروزی از آن شما است. بعد از لبنان و سوریه، در حال حاضر تشکل بسیج در عراق در حال شکل گیری و سازماندهی است. مسئولان عراقی دارند به این نتیجه می‌رسند که باید از مردم و نیروهای مردمی کمک بگیرند.

سردار همدانی با تاکید بر اینکه در 14 استان سوریه بسیج شکل گرفته، افزود: حتم بدانید که بعد از لبنان و سوریه و با تشکیل بسیج، سومین فرزند انقلاب اسلامی ایران در عراق متولد می‌شود. دیگر این ایران نیست که مرگ بر آمریکا می‌گوید، بلکه همه ملت‌ها همصدا شده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اعتراف ژنرال های آمریکایی به قدرت ایران امروز، اظهار کرد: آنها نمی دانند که منشا این قدرت کجاست.

در جبهه نظامی قوی و در جبهه فرهنگی آسیب‌پذیر هستیم

وی افزود: امروزه ما در جبهه نظامی هیچ نگرانی نداریم و اصلا آسیب‌پذیر نیستیم. ایران نسبت به دوران هشت ساله دفاع مقدس، از نظر نظامی و نیروهای نظامی بسیار آماده تر و قوی تر است.

سردار همدانی با ابراز نگرانی از آسیب‌پذیری در جبهه‌های فرهنگی گفت: باید مراقب باشیم و بدانیم که در جبهه فرهنگی و جنگ نرم آسیب‌پذیر هستیم و باید کار اساسی انجام دهیم. احزاب و گروه های سیاسی باید بدانند که پیروزی برای ما در گروی وحدت ماست.

سردار همدانی در پایان با اشاره به اینکه وعده خدا حتمی است، اضافه کرد: خداوند وعده به پیروزی حق بر باطل داده است به شرطی که بر اساس دستورات دین با هم باشیم و وحدت داشته باشیم و دستورات قرآن را حاکم کنیم. در این صورت است که توفیق عاقبت بخیری را همچون شهدا به دست می آوریم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016