دوشنبه 9 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سخنگوی قوه قضائيه: ۳ نفر از متهمان فراری فتنه ۸۸ پس از بازگشت به ايران بازداشت شدند، ۳ نفر از آزادشدگان تحت تعقيب مجدد هستند

فارس ـ سخنگوی قوه قضائيه با اشاره به بازداشت ۳ نفر از متهمان فراری فتنه ۸۸ پس از بازگشت به ايران گفت: ۳ نفر ديگر که حکمشان اجرا و آزاد شده بودند، به علت از سرگيری اقدامات مجرمانه تحت تعقيب قرار گرفته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، حجت‌الاسلام و المسلمين غلامحسين محسنی اژه‌ای در نشست خبری در مورد وضعيت متهمان پرونده فتنه، ‌گفت: تعدادی از متهمان فراری فتنه که غيابی محاکمه شده بودند، پرونده‌شان برای اجرای احکام رفته است.

وی ادامه داد: ۲ تا ۳ نفر از متهمان اين پرونده در هفته‌های اخير ممنوع‌الخروج شدند و ۲ نفر از کسانی که در جريان فتنه به خارج از کشور رفته و برگشتند، بازداشت شده‌اند.

وی گفت: پرونده کيفرخواست اين افراد صادر شده و در انتظار محاکمه بسر می‌برند.

اژه‌ای گفت: يک نفر نيز که مرتبط با فتنه بود و به ايران باز گشته است بازداشت شد.

سخنگوی قوه قضائيه ادامه داد: ۳ نفر نيز که قبلا محکوم شده و حکم برايشان اجرا شده بود، بعد از آزادی مجددا اقدامات مجرمانه خود را آغاز کردند که اين افراد تحت تعقيب قرار گرفته و پرونده آنها باز شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016