دوشنبه 9 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنشی فیس بوکی مهدی هاشمی به تغییر قاضی پرونده اش

سخنگوی قوه قضاييه گفت: دادگاه رسيدگی به اتهامات مهدی هاشمی دهم يا يازدهم مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سئوالی درباره وضعيت رسيدگی به پرونده مهدی هاشمی با توجه به اينکه قاضی سراج به سازمان بازرسی کل کشور رفته است، سوال کرد، گفت: آقای سراج از اين پرونده نقص گرفت و پرونده به دادسرا بازگشت اما بعد از رفع نقص، پرونده به شعبه ديگری ارجاع شد و قاضی ديگری به اين پرونده رسيدگی خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: شعبه رسيدگی‌کننده به اين پرونده دهم يا يازدهم مرداد ماه را به عنوان زمان رسيدگی به اين پرونده تعيين کرده است.

***

واکنش مهدی هاشمی درباره تعويض قاضی پرونده‌اش

مهدی هاشمی در واکنش به خبر تعويض قاضی پرونده‌اش در فیس بوک خود توضيحاتی ارائه کرد:

«عطف به انتشار خبر جايگزينی قاضی سراج با قاضی ديگر، موارد ذيل را به استحضار می‌رساند که اول «اخذ پرونده از قاضی سراج و ارجاع پرونده به قاضی ديگر، پس از شروع رسيدگی توسط وی و يک سال کار قضايی و نظارت نامبرده بر پرونده»، به هر بهانه که باشد، کاملا بی‌سابقه و مغاير با اصول دادرسی منصفانه است.

دوم، متاسفانه پرونده در حالی از دادسرا به دادگاه بازگشته است که بخشی از دستورات مهم قاضی سراج مبنی بر رفع نواقص و رفع ايرادات سنگينی که نامبرده بر رفع آن تاکيد داشته، معطل مانده و انجام نشده است؛ بنابراين وکلای مدافع مراتب اعتراض خود را به مقامات ذی‌صلاح کشور اعلام کرده و منتظر تصميم شايسته در اين رابطه هستيم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016