یکشنبه 12 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پايان دومين جلسه دادگاه مهدی هاشمی، جلسه بعدی مشخص نيست

دومين جلسه رسيدگی به پرونده مهدی هاشمی دقايقی پيش پايان يافت.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، صبح امروز دومين جلسه دادگاه مهدی هاشمی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب آغاز شد و با پايان قرائت کيفرخواست بيش از ۱۰۰ صفحه‌ای، ادامه رسيدگی به جلسه ديگری موکول شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هوشنگ پوربابايی، سيدمحمود عليزاده طباطبايی و وحيد ابوالمعالی وکلای مهدی هاشمی صبح امروز در هنگام ورود به دادگاه به دليل غيرعلنی بودن جلسه رسيدگی از بيان جزييات و روند رسيدگی خودداری کردند.

پوربابايی روز گذشته پس از پايان اولين جلسه رسيدگی فقط به بيان اين جمله اکتفا کرد که ادامه قرائت کيفرخواست صبح يکشنبه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب انجام می‌شود.

شعبه رسيدگی کننده روز گذشته در دو نوبت صبح و بعدازظهر تشکيل جلسه داد. امروز نيز اين دادگاه غيرعلنی برگزار شد.

سيدمحمود عليزاده طباطبايی پس از پايان دومين جلسه رسيدگی به اتهامات مهدی هاشمی به خبرنگاران گفت: در اين جلسه ادامه کيفرخواست قرائت شد و جلسه پايان يافت.

وی با بيان اينکه جلسات بعدی به تفهيم اتهام و دفاع در برابر اتهامات اختصاص خواهد يافت، گفت که زمان برگزاری جلسه بعدی هنوز مشخص نيست.

عليزاده طباطبايی از ذکر جزئيات بيشتر درباره اين پرونده خودداری کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016