دوشنبه 23 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تمامی بخشنامه های پيشگيری از بارداری لغو شد

ایرنا ـ نايب‌رييس کميسيون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی بخشنامه‌های وزارت بهداشت و درمان درباره پيشگيری و کاهش جمعيت و بارداری با موافقت اعضای اين کميسيون در طرح افزايش نرخ باروری و پيشگيری از کاهش و رشد جمعيت کشور حذف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالرحمان رستميان با تشريح نشست روز يک‌شنبه اين کميسيون افزود:هر روشی که برای پيشگيری و کنترل جمعيت به‌جز مواردی که مورد تأييد وزارت بهداشت و درمان است مانند بيماران ايدز و بيماران قلبی در نظر گرفته شده است، لغو شد.

وی با بيان اينکه طی دو تا سه سال گذشته وزارت بهداشت به‌صورت محدود روشهای پيشگيری از بارداری از طريق جراحی مانند توبکتومی و وازکتومی را انجام داده است، اظهار داشت: وزارت بهداشت انجام اين کار را به هر نحو، به‌عهده کميته‌ای گذاشته تا درباره آن تصميم گيری کند.

نماينده مردم دامغان در مجلس خاطرنشان کرد:‌ امروز بخشنامه‌های وزارت بهداشت که از پيشگيری حمايت می‌کرد، لغو شد.

وی درباره کارگران ساختمانی نيز اظهار داشت: پرداخت بيمه کارگران ساختمانی تقسيط می‌شود و کارگران ساختمانی به‌جز کارت مهارت، کار ساختمانی نيز بايد انجام دهند و در اين صورت درصدی از پروانه ساختمان را کارفرما برای بيمه اين افراد بايد بپردازد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016