سه شنبه 24 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کارت زرد مجلس به وزير صنعت

نمايندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ های وزير به سوال حسن کامران را قانع کننده ندانستند و به وزير صنعت، معدن و تجارت کارت زرد دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، از ۲۳۷ نماينده حاضر در جلسه، ۱۱۱ رای موافق و ۱۰۱ رای مخالف و ۱۴ رای ممتنع به توضيحات محمدرضا نعمت زاده دادند که در پاسخ به سوال نماينده اصفهان گفت:‌سوال شما بر اساس اعلام وزير تعاون کار و رفاه اجتماعی مربوط به وزير صنعت معدن تجارت نيست، بلکه مربوط به خود وزير تعاون است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير صنعت گفت: بر اساس اعلام وزير تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت با تزريق ۱۲۵۰۰ ميليارد تومان سعی کرده است مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد را حل کند. البته برای رفع کامل مشکلات بازنشستگان زمان بيشتری لازم دارد.

حسن کامران نيز توضيحات وزير قانع کننده ندانست گفت: اگريک ماه حقوقم را ندهند زمين و آسمان را سوراخ می‌کنم. بازنشستگان صنعت فولاد که بيش از ۵ ماه حقوق نگرفته اند با اين شرايط سخت معيشتی چه کنند.

گفتنی است نمايندگان مجلس پيش از اين به وزرای آموزش و پرورش، وزرای امور اقتصاد و دارايی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور و علوم کارت زرد نشان داده بودند و بدين ترتيب در جلسه امروز ششمين کارت زرد خود را به وزير صنعت نشان دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016