چهارشنبه 14 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ظريف بار ديگر در کميسيون امنيت ملی مجلس

تهران - ايرنا - «محمد جواد ظريف» وزير امور خارجه سه شنبه هفته آينده بار ديگر در کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور می يابد تا به پرسش برخی از نمايندگان پاسخ دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، وزير امور خارجه سه شنبه هفته آينده به پرسش های مشترک ۱۲ نماينده، سوال مشترک ۴۰ نماينده، پرسش مشترک ۱۱ نماينده و سئوالات جداگانه ابراهيم آقامحمدی نماينده خرم آباد، حسينعلی شهرياری نماينده زاهدان و سئوال جداگانه ايرج نديمی نماينده لاهيجان و سياهکل در اين کميسيون پاسخ خواهد داد.

پيشتر ظريف در کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور يافت و به پرسش برخی نمايندگان در باره ديدار هيات پارلمانی اروپا با نسرين ستوده و جعفر پناهی دو تن از زندانيان آزاده شده، هولوکاست و برخی پرسش های ديگر پاسخ داد. ۹ تن از نمايندگان جواب وزير امور خارجه به پرسش های مطرح شده را قانع کننده ندانستند و سئوال به صحن علنی مجلس رفت.

بر اساس اين گزارش انتخابات هیأت رييسه و انتخابات کارگروه های کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در روز يکشنبه برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016