پنجشنبه 26 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

صدور حکم ۱۵ بهايی دارای جرم امنيتی، ثبت شکايت مسيح علی نژاد از صداوسيما

• اين وکيل دادگستری که وکالت مسيح علی نژاد را نيز بر عهده گرفته است گفت که روز گذشته شکايت خود از صداوسيما و وحيد يامين‌پور را در دادسرا به ثبت رسانده است.

ايلنا - وکيل ۱۵ تن از بهاييان متهم به جرائم امنيتی از صدور احکام موکلان خود خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



گيتی پورفاضل در گفتگو با خبرنگار ايلنا از صدور حکم ۱۵ بهايی متهم به جرائم امنيتی در دادگاه انقلاب شيراز خبرداد و گفت: احکام اين پرونده به رويت همکارم رسيده است که طبق گفته وی برای ۴ متهم خانم اين پرونده، قاضی رسيدگی کننده حکم يک و نيم سال حبس آنان را به مدت ۵ سال تعليق کرده است.

وکيل ۱۵ تن بهايی متهم جرائم امنيتی در مورد ۱۱ متهم باقی مانده اين پرونده نيز گفت: ۴ تن از اين افراد به تشخيص دادگاه فعاليت مستمر عليه امنيت کشور داشتند به سه ونيم سال حبس تعزيری و ۷ متهم ديگر نيز هر يک به ۲۰ ماه حبس محکوم شده اند که حتما در مهلت قانونی نسبت به حکم دادگاه بعدی اعتراض کرده و اميدوارم قاضی رسيدگی کننده به پرونده نسبت به احکام دادگاه بدوی تجديد نظر و ميزان مجازات را تخفيف دهد.

پورفاضل که وکالت سراج‌الدين ميردامادی را نيز برعهده دارد،‌گفت:‌ پيش از اين قرار بود پرونده موکلم به اتهام تبليغ عليه نظام و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنيت در ۱۱ مردادماه رسيدگی شود اما اخيرا قاضی صلواتی رييس شعيه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی موافقت کرده تا اين پرونده در ۳۰ تيرماه رسيدگی شود.

اين وکيل دادگستری که وکالت مسيح علی نژاد را نيز بر عهده گرفته است گفت که روز گذشته شکايت خود از صداوسيما و وحيد يامين‌پور را در دادسرا به ثبت رسانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016