سه شنبه 31 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وخامت حال محمدرضا پورشجری در پی اعتصاب درمان

خبرگزاری هرانا- محمدرضا پورشجری، وبلاگ نويس زندانی در ندامتگاه مرکزی کرج که در هفتمين ماه اعتصاب درمان خود بسر ميبرد، در وضعيت جسمی بسيار بدی قرار گرفته است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، محمدرضا پورشجری (سيامک مهر) که از ٧ ماه پيش تا کنون در اعتراض به عدم توجه و رسيدگی مسئولان زندان به روند درمانی اش، دست به اعتصاب درمان زده، در وضعيت وخيم جسمی به سر ميبرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ميترا پورشجری دختر اين زندانی سياسی به گزارشگر هرانا گفت: در ۷ ماه گذشته پدرم در اعتراض به کارشکنی های مسئولين زندان در روند درمانشان، از رفتن به بيمارستان و بهداری خودداری کرده است. در نتيجه در حال حاضر عوارض بيماريهای ايشان به شدت عود کرده اند. از چند روز پيش بيماری قند خونشان شدت گرفته بطوريکه به يکباره ميزان قند خونشان بسيار بالا ميرود و حالت بی حسی در پاها و حالت تهوع شديد دارند. همچنين بيماری قلبی و تنفسی ايشان شدت بسيار زيادی گرفته و عملا تنفس را برايشان سخت کرده است. بعلاوه پدرم بيماريهای ديگری نيز دارند که همه آنها بعد از ۷ ماه عدم رسيدگی، به حالت خطرناکی رسيده اند.

گفتنی است علاوه بر اعتصاب ۷ ماهه درمان، تغذيه نامناسب بويژه در ماه رمضان در تشديد بيماريهای محمدرضا پورشجری تاثيرگذار بوده است.

محمدرضا پورشجری وبلاگ نويس زندانی ۵۲ ساله، ۲۱ شهريور ماه ۱۳۸۹ در منزل مسکونی خود در شهر کرج بازداشت شد. او پس از بازداشت به سلول‌های انفرادی زندان رجايی‌شهر منتقل و مدت هفت ماه مورد شکنجه و آزار و اذيت قرار گرفت که اين فشار‌ها موجب آسيب‌های جسمی بر روی وی گرديد.

وی هم اکنون در سالن ۷ زندان ندامتگاه مرکزی کرج نگهداری می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016