سه شنبه 7 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وضعيت نامناسب زندانيان سياسی در زندان اروميه

خبرگزاری هرانا- وضعيت هفت تن از زندانيان سياسی کرد محبوس در زندان اروميه وخيم می باشد. ”علی احمد سليمان”، “مصطفی علی احمد”، “همن حسن زاده”، “علی افشاری”، “کيوان اسماعيلی مامدی”، “بهروز آلخانی” هفت زندانی کُردی هستند که در شرايط وخيم جسمی به سر برده و نيازمند مداوا در بيمارستان دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



بنا‌به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، در حاليکه اين شش تن همگی نياز به مداوا و جراحی در خارج از زندان و در محيط بيمارستان دارند، از اعزام آنان به بيمارستان جلوگيری می شود و اين امر شرايط جسمانی اين افراد را شديدا در مخاطره قرار داده است.

بر اساس اين گزارش، “علی احمد سليمان” از ديسک کمر و نارسايی بينايی دست و پنجه نرم می کند از هرگونه درمان در زندان اورميه محروم است، “مصطفی علی احمد” ” از ديگر زندانيان سياسی کرد در اروميه نيز با بيماری سنگ کليه و عفونت کليه مواجه است ولی مسئولان زندان از اعزام وی برای درمان جلوگيری می کنند.

“هيمن حسن زاده “ديگر زندانی سياسی است که در زمان دستگيری به ضرب گلوله نيروهای امنيتی ايران زخمی شد و اکنون بر اثر شدت جراحات، دچار عفونت شده و دو انگشتش از کار افتاده اند، با اينحال در بين زندانيان عادی نگهداری می شود و تحت درمان قرار ندارد ، “علی افشاری” زندانی سياسی محکوم به اعدام هم در زندان دريای اروميه دچار عفونت جسمانی است و از حق درمان محروم مانده است.

“کيوان اسماعيلی مامدی” به دليل عفونت دهان و چشم از ماسک استفاده می کند و گزارش شده با وجود آسيب های جدی تحت مراقب پزشکی قرار نمی گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016