پنجشنبه 2 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علی مطهری: شکايت از من بی معنی است

تهران- ايرنا- نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره شکايت از وی توسط برخی از نمايندگان گفت: شکايت از من بی معنی و خنده دار است.

«علی مطهری» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ايرنا درباره شکايت از وی توسط برخی از نمايندگان به هيات نظارت بر رفتار نمايندگان افزود: من هم می توانم به دلايل متعددی از جمله اينکه چرا به حقوق مردم توجه نداريد، از آنان شکايت کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



مطهری با بيان اينکه ˈمن متن شکايت را ديدم، البته نمی دانم چه کسانی اين شکايت را امضاء کرده اندˈتصريح کرد: اين شکايت حول سه محور اظهارنظرهايم درباره آيت الله منتظری، نهضت آزادی و فتنه سال ۸۸ است.

عضو کميسيون فرهنگی مجلس اظهارداشت: من هم می توانم شکايت کنم از آقای الف که چرا اظهارنظرهايش مثل من نيست يا عين من حرف نمی زند که اين موضوع کمی خنده دار و بی معنی است.

مطهری خاطر نشان کرد: اگر اينگونه باشد من هم می توانم عليه اين افراد شکايت کنم که چرا شما به حقوق مردم توجه نداريد و هيچ حد و مرزی برای رعايت حقوق مردم قايل نيستيد. اگر اينگونه باشد من خيلی بيشتر از آنها شکايت دارم. پس کار اين افراد بی معنی است.

به گزارش ايرنا، تعدادی از نمايندگان مجلس به تازگی شکايت نامه ای را عليه علی مطهری تنظيم و آن را به هيات نظارت بر رفتار نمايندگان ارايه کرده اند؛ اين نمايندگان معتقدند که اظهارات و رفتارهای مطهری دور از شان نمايندگی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016