شنبه 4 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
29 خرداد» نامه سخنگوی حزب اعتماد ملی به حدادعادل
9 خرداد» حدادعادل: حجاب با یک قرص درمان نمی شود
پرخواننده ترین ها

چند روز پس از حمله خامنه‌ای به روشنفکرات، هشدار حداد عادل به جاده‌صاف‌کن‌های غرب در ایران

دیگربان - غلامعلی حداد عادل٬ مشاور علی خامنه‌ای به کسانی که آن‌ها را «جاده صاف‌کن غرب» در ایران نامیده٬ هشدار داده راه خود را عوض کنند.

آقای حداد عادل این هشدار را بدون آنکه به نام فرد یا جریان خاصی اشاره کند٬ به طرفداران غرب در ایران داده است.

اظهارات این نماینده محافظه‌کار مجلس پس از سخنان هفته گذشته علی خامنه‌ای علیه گروهی از روشنفکران در مواجه با غرب٬ بیان شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای خامنه‌ای در جمع دانشجویان گفته بود «عده‌اى هستند در کشور - روشنفکران غرب‌گرا، غرب‌زده، دلباخته‌ى غرب - این تجربه‌‌ها {ضربه خوردن از غرب} در مقابل چشم آن‌ها است، [اما] از این تجربه‌‌ها درس نمی‌گیرند.»

وی افزوده بود «روشنفکر غرب‌زده، چون دستگاه محاسباتى‌اش دستگاه اختلال‌یافته‌اى است، از این تجربه‌‌ها استفاده نمی‌کند، بهره نمی‌برد، استنتاج درست نمی‌کند.»

حداد عادل در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به غربی‌ها گفته «ما امیدواریم که غربی‌ها متوجه شوند که ایران نه از حق خودش کوتاه می‌آید و نه چیزی بیش از حق خودش مطالبه می‌کند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016