شنبه 11 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

"۶ کشتی نفتکش در اختيار بابک زنجانی بود"

ایرنا ـ مدير امور بين الملل شرکت ملی نفت ايران گفت: اگر بخش خصوصی بتواند محموله های نفت خام را در بازارهای جديدی که ما در آنها فعاليت نداريم به فروش برساند، استقبال می کنيم.

سيدمحسن قمصری روز شنبه در گفت وگو با ايرنا، در خصوص مشارکت بخش خصوصی در فروش نفت، اظهار داشت: مشکلی برای واگذاری نفت خام به بخش خصوصی برای فروش نفت نداريم، اما آنها بايد توان فروش نفت در بازار را داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدير امور بين الملل شرکت ملی نفت ايران، افزود: اگر بخش خصوصی بتواند محموله های نفت خام را در بازارهای جديدی که ما در آنها فعاليت نداريم به فروش برساند استقبال می کنيم.

وی گفت: هنوز برای فروش نفت خام، بخش خصوصی وارد نشده، اما برای فروش فرآورده های نفتی که با سهولت بيشتری انجام می شود، بخش خصوصی اقداماتی را شروع کرده است.

همه محموله های نفتی بابک زنجانی پس گرفته شد

مدير امور بين الملل شرکت ملی نفت ايران در خصوص محموله های نفتی واگذار شده به بابک زنجانی نيز اظهار داشت: محموله های نفتی که در اختيار بابک زنجانی بوده را در اختيار گرفته ايم که بخشی از آن را به فروش رسانده و باقی مانده آن نيز درحال فروش است.

قمصری گفت: حدود ۶ کشتی در اختيار بابک زنجانی که هر کدام به طور متوسط ظرفيت ۲ ميليون بشکه نفت خام و فرآورده های نفتی را دارا بوده اند.

مجوز فروش نفت به هيچ نهادی داده نشده است
مدير امور بين الملل شرکت ملی نفت ايران در خصوص فروش نفت خام توسط نهادهايی مانند نيروی انتظامی نيز گفت: در دوره جديد به هيچ نهادی نفت خام برای فروش واگذار نکرده ايم.

قمصری افزود: در دولت قبل قرار بود برخی نهادها نفت خام بفروشند اما پس از واگذاری دو محموله و مشخص شدن ناتوانی آنها در فروش، واگذاری نفت به آنها متوقف شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016