شنبه 18 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ورود نخستین نفتکش خارجی با پوشش بیمه شرکت انگلیسی به ایران

یک نفتکش غیرایرانی برای نخستین بار از زمان کاهش تحریم های غرب علیه ایران در چارچوب توافق هسته ای ژنو، تحت پوشش بیمه یک شرکت انگلیسی در بنادر ایران پهلو گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پالتز، نفتکش الکساندرا - ١ متعلق به شرکت کشتیرانی ترانسلند بالک تحت پوشش بیمه انگلیسی وست آو.انگلند.پی.اند.آی.کلاب، ٢٥ ژوئیه (٣ مرداد ماه ٩٣) وارد بندر عسلویه شد و در ٢٩ ژوئیه (٧ مرداد ماه ٩٣) برای بارگیری محموله میعانات گازی در بندر خارک پهلو گرفت.

براساس این گزارش، حمل محموله نفتی ایران توسط نفتکش الکساندرا ١ از آن جهت با اهمیت است که بیمه های عضو پی.اند.آی.کلاب تحت تحریم های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه ایران اجازه ارائه خدمات بیمه ای را به کشتی های حامل نفت ایران نداشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تونی پائولسون مدیر خدمات بیمه ای شرکت وست آو انگلند نیز در گفتگو با نشریه پلاتس ضمن تائید این خبر گفت: همه خدمات بیمه ای این شرکت تحت قوانین بین المللی و مطابق با تحریم ها ارائه می شود و ناقض آنها نیست.

ایران و گروه ٥+١ حدود شش ماه قبل به توافقی بر سر مسئله هسته ای ایران دست یافتند که براساس آن بخشی از تحریمهای آمریکا و اروپا علیه این کشور تعلیق می شد.

تعلیق این تحریم ها با تمدید توافقنامه هسته ای میان ایران و کشورهای عضو گروه ١+٥ برای چهار ماه دیگر نیز ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016