سه شنبه 21 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمایت تلویحی ایران از انتخاب نخست وزیر جدید در عراق

حسن شمخانی٬ دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از آنچه روند قانونی طی شده در انتخاب نخست وزیر عراق خوانده حمایت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیرشورای عالی امنیت ملی در همایش سالانه سفرا و روسای نمایندگی های خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از روند قانونی طی شده در خصوص انتخاب نخست وزیر جدید عراق حمایت می کند.

وی با تبریک انتخاب حیدر العبادی به عنوان نخست وزیر به ایشان، مرجعیت ، مردم و گروه های سیاسی عراق افزود: چارچوب های قانونی پیش بینی شده در قانون اساسی عراق به عنوان میثاق ملی مبنای انتخاب نخست وزیر توسط فراکسیون اکثریت در پارلمان ملی عراق است.

شمخانی با دعوت از همه گروه ها و ائتلاف های عراق به اتحاد و رعایت چارچوب های وحدت ملی به منظور حفظ منافع ملی و در نظر گرفتن حاکمیت قانون، توجه به شرایط حساس کشور عراق به منظور مقابله با تهدیدات خارجی را خواستار شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تقدیر از نقش مرجعیت دینی به عنوان رکن پایدار حفظ انسجام و اتحاد در عراق بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از عراق یکپارچه و امن به منظور خدمت رسانی به مردم و ارتقاء جایگاه منطقه ای اش تاکید کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016